Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 29 sierpnia 2016

Cześć wszystkim!


Hejka wszystkim czytelnikom bloga! Z tej strony Jessy Flame. Miło mi gościć na tym blogu i próbować zostać adminką na stałe. Przejdźmy do opisu o mnie co nie co możecie mnie znać, ponieważ piszę na kilku blogach. Jak każdy może się dowiedzieć lubi pisać blogi oraz pisać z osobami, które także piszą blogi, a w tym jest nasza Karina Fary z, która znamy się chyba od 2 lat i żyjemy wspaniałych reakcjach! Naprawdę polecam was zaprzyjaźnić się z różnymi osobami, którzy odwiedzają blogi lub prowadzą swoje własne. Zdecydowanie winx'owe reakcje pasują najlepiej!
Jestem Jessy Flame, ale na imię mam Justyna. Idę teraz do gimnazjum i jak się można domyślić mam 13 lat! Jestem krótkowłosą blondynka, która jest pełna energii, ale także kocham czytać i uprawiać sport. Moim hobby jest rysowanie i  odkrywanie czegoś co jeszcze nie umiem. Na pewno może kiedyś nauczę się jeździć na deskorolce, ale to później, ponieważ teraz mam super zajęcie na podwórku tak jak w domu :D. Jestem dość odważna, ale także przyjacielska... no i muszę się przyznać, że często kłamię dla swojego dobra, ale to w rzeczywistości. Przyjaciele z życia uważają mnie za miłą osobą, której można zaufać co mogę nawet ja przyznać XD. Zawsze umiem porpwaiać humor oraz mam czasem szalone pomysły, ale to prawie zawsze mi się zdarza. Lubię ryzykować nawet, kiedy by okazało to się zdrowiem, ale jak to ja mówię, że bez ryzyka nie ma zabawy, ale oczywiście to moja opinia.
Nie będę się rozpisywać, ponieważ na pewną was zanudzę, więc do zobaczenia w kolejnym poście!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz