Szukaj na tym blogu

piątek, 23 grudnia 2016

Od pomysłu się wszystko zaczyna! = nowa seria na blogu!


Zacznijmy od początku......Czy wy też tak macie, że w waszej głowie rodzi się w minutę tysiąc pomysłów?  No to nie jesteś sam.
Jakby ktoś zauważył zaczęłam pisać troszkę inaczej posty.Otóż pojawiły się z mojej strony komentarze pochyłą czcionką i innym kolorem. Pytanie, które wam się nasuwa to : Dlaczego?
Ano dlatego, że mój stary styl mi się najzwyczajniej w świecie znudził.Na każdym blogu piszą bardzo podobnie posty, co może wydawać się nudne. Te same serie, wykreślanki, konkursy,informacje i Bloom wie co. No, ale halo! Czas wyrwać się z wykreślanek i zgadywanek! Co swoją drogą są naprawdę fajne !
Jest taka nastolatka, która chce położyć temu kres! Wyrwijmy wreszcie naszą kreatywności spod panowania wiecznej nudy!
W tym miejscu przechodzimy do celu w jakim ten post został stworzony.

Od pomysłu się wszystko zaczyna! Ta seria będzie o pomysłach i ich rozwijaniu, a w szczególności o pisarstwie, które do nie dawna skradło moje serce. No ale chwileczkę. Jak możesz pisać o pomysłach skoro twój blog jest na skraju upadku?! Ano właśnie, nawet taka osoba jak ja ma pomysły!
Na początku miałam wątpliwość pomiędzy tytułem "Od długopisu się wszystko zaczyna", a "Od pomysłu [..]".
Musiałam bym się wtedy skupić tylko na pisarstwie, a ja chcę poruszyć wszystkie kwestie. Dlatego w każdą sobotę (oprócz jutrzejszej, gdyż jest wigilia i sami wiecie pełno hałasu i szumu, dlatego ukarze się w niedziele)  pojawi się post z tą właśnie tematyką.No bo kto powiedział że Winx Club to tylko kolorowa seria, w której sześć dziewczyn kopie tyłki każdemu wrogowi i jedyny morał, który wyciągamy, że miłości wszystko pokona?
Jeżeli seria zyska popularności stworzę zakładkę z tą właśnie tematyką, jednak to są wszystko plany.

Na koniec zapraszam was do udziału w konkursie, który został ogłoszony na blogu!




2 komentarze:

  1. Wezmę udział w konkursie.

    ,,No bo kto powiedział że Winx Club to tylko kolorowa seria, w której sześć dziewczyn kopie tyłki każdemu wrogowi i jedyny morał, który wyciągamy, że miłości wszystko pokona?''- Dobre :D

    OdpowiedzUsuń