Szukaj na tym blogu

środa, 1 marca 2017

Okiem Komentatorki!

Witajcie moi kochani!
Jako, iż kilka tygodni temu powiedziałam, że chciałabym stworzyć nową serie komentatorską. Postanowiłam ruszyć swoje skrzydła fantazji i rozpocząć tą oto właśnie serie!
Na czym będzie polegać?
A no właśnie na  komentowaniu! Nie byle czego! Waszych prac! W tamtym poście Link
zaproponowałam dwie propozycje odnośnie tej serii:
1.Komentowanie serialu , bohaterek i odcinków.
2.Komentowanie waszych prac tzn. fanfików(opowiadań), rysunków i ogólnie waszych prac.

Wybraliście opcje drugą. Dlatego w przyszłą sobotę chciałabym rozpocząć naszą serie, którą nazwałam " Okiem Komentatorki ". Brakuje mi oczywiście głównego materiału, czyli waszych prac!
Dlatego wysyłajcie mi od teraz prace na mój email. Prace możecie wysyłać każdego dnia o każdej porze. Jednym słowem seria istnieć będzie dzięki waszym pracom!

Wysyłajcie praca na gmail - karinafary@gmail.com



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz