Szukaj na tym blogu

sobota, 18 lutego 2017

Przerwa !

Dobry wieczór wszystkim!
Jak wiecie i mogliście zauważyć.. miałam ogromną przerwę. Głównie było to spowodowane szkołą i moim lenistwem, ale też brakiem motywacji do dalszego pisania postów. Dlatego, że uświadomiłam sobie, że nikt tak naprawdę nie odwiedza mojego bloga i zastanawiam się czy dobrze robię zakładając blogi. Może mnie znacie z innych moich nie udanych blogów. Jakoś nigdy nie mogłam zdobyć sympatii czytelników. Powoli zastanawiam się czy jest jakikolwiek sens pisania tego bloga?
Oczywiście obiecałam sobie, że go nie usunę, bo .... no właśnie bo będzie inaczej?
Jednak wróciłam, ale nie mogę obiecać, że blog będzie świetnie prosperował. Być może to nie moja bajka? Winx stają się coraz bardziej pastelowe już mało zostało z tego starego dobrego winxa.Wszystko robi się teraz pod pieniądze i by małe siedmioletnie dziewczynki to oglądały i kupowały lalki i zabawki winx.

Dlatego żegnam się z wami po raz kolejny, ale teraz już macie powód mojej przerwy. Jednak mogę wam obiecać, że będę się starała!


1 komentarz: