Szukaj na tym blogu

czwartek, 29 grudnia 2016

Nowy pomysł? Nowa Seria? Czyli jednym słowem, wybryki administratorki.

Witam was w kolejnym szalonym pomyśle administratorki!Zanim przejdę do sedna chcę gorąco was zaprosić do udziału w zabawach na blogu Layli! Jej blog właśnie obchodzi trzecie urodziny jest co oblewać! Link -> Blog Darii

 Rozmyślając o winxie i szukając jakiegoś tematu zagłębiłam się w poszukiwaniu informacji w labiryncie, który każdy dobrze zna. Oto internet! Oczywiście mogłabym pisać o magazynach, lecz jaki to ma sens? Ten temat zawsze był dla mnie obcy. Nigdy w moje gusta nie trafiał. Dlatego odpuściłam sobie ten temat, a wpadłam na inny chyba pierwszy w fandomie winx club. Podkreślam słowo chyba.

Chcę stworzyć serie, która będzie opierać się na komentowaniu. Komentowaniu? Ale co będziesz komentować?No i tutaj zrobimy przystanek. Zastanawiałam się na komentowaniu serialu, czyli jak się zmienia? Co możemy zobaczyć w innych sezonach? No i tym podobne.
Jest też drugi pomysł. Chciałam komentować wasze prace jak z mojego punktu widzeniami się podobają. Mogła by być to każda praca Zaczynając od zwykłego kalendarza po opowiadanie.
Tu nie mogę się wciąż zdecydować.Nawet pisząc tego posta mam wątpliwości.
Gdyż mam argumenty za pierwszym pomysłem i za drugim. Nie chcę brać drugiej opcji, gdyż boję się, że nikt nie wyśle pracy, a z drugiej strony jest to ciekawy pomysł. Pierwszy pomysł jest również ciekawy, ale i tutaj mam wątpliwości czy mi się znudzi, a argumenty za są , gdyż każdy zna nasze Winx i nie boi się o krytykę.

Dlatego proszę was o radę. Wolicie serię numer 1 czy numer 2?
Piszcie w komentarzach!
Z tego wszystkiego zapomniałabym jak nasza seria będzie się nazywać. Nazwa tej serii będzie to : "Ocenianie w stylu Fary"


1 komentarz: