Szukaj na tym blogu

sobota, 14 stycznia 2017

Konkurs + wyjaśnienia


Zacznijmy może od wyjaśnień...
Czemu nie pojawiło się opowiadanie o Sofix club?
Otóż nie wstawię, gdyż mało osób zagląda na tego bloga. Mało jest wyświetleń i można powiedzieć, że piszę dla siebie.Nie ma sensu tworzyć konkursu na adminki, gdyż nie zgłosi się żadna lub zaniedba o swoje obowiązki.Założyłam tego bloga z myślą, że wreszcie stworzę bloga, który wytrzyma do urodzin, jednak widzę, że znów mi się nie udało, jednak nie usunę tego bloga, bo bardzo mi na nim zależy.
Dlatego dla rozruszania atmosfery chce ogłosić konkurs.(choć wątpię by ktoś to przeczytał lub wziął w nim udział)

Dużo można słyszeć o konkursach rysowniczych, wykreślankach i Bloom wie czego. (hehe jakie powiedzonko xd)
Raz już organizowałam konkurs pisarski, więc zrobię jeszcze raz .
Więc szybko tłumaczę:

-Należy napisać fanowskie opowiadanie związane z tematyką świąteczną i magią.
-Opowiadanie musi mieć minimum 250/300 słów. (oj bo będę liczyć!)
-Jak już wspomniałam musi być o tematyce świątecznej, ale nie koniecznie wyłącznie o niej.Może być tylko z nią związane.
-Opowiadanie nie musi być nawiązania do serialu Winx Club.W wielkim skrócie : ma byc magia, ale nie musi być serialowa!
-W opowiadaniu może cie użyć motywu " Harrego Pottera". Fani się ucieszą !
-Należy przestrzegać formy opowiadania.

Co będę oceniać?

1. Pierwsze i najważniejsze... pomysł! Zaskoczeni?To będzie podlegało najważniejszemu! Niech mi ktoś zerżnie pomysł z jakiegoś opowiadania to uduszę!
2.Ortografia i interpunkcja. Ta sama robię masę błędów, ale czy nie uważacie, że na konkurs warto na to zwracać uwagę?
3.Harmonia zdań. Co ? Harmonia zdań? Co to w ogóle jest? Cóż czy wam czasami pisało : " Chaotyczny tekst"?Czyli nie piszcie o jednym wątku, a nagle przechodzicie do drugiego....Ale zaraz przecież sama to robię?
4.Ciekawe opowiadanie. Podchodzi to pod pomysł. Punkt pierwszy i czwarty będzie się najbardziej liczył. Piszcie opowiadanie pełne napięcia, tak by ktoś kto to czytał nie usnął po trzecim zdaniu.

Przejdźmy do chyba najbardziej ciekawej rzeczy w konkursach. Nagrody!
Wybiorę trzy miejsca oraz wyróżnienie!
1. Szablon na bloga na dwa sezonu (sezon zimowy i wiosenny) + dwa nagłówki + niespodzianka ode mnie + dyplom.
2. Nagłówek + niespodzianka + tło na bloga + dyplom.
3. Tło na bloga + nagłówek + dyplom.
Wyróżnienie : dyplom + tło na bloga.

Gdzie to wysyłać?
Na mój gmail : karinafary@gmail.com
W tytule napiszcie konkurs pisarski.
Milo by mi było gdybyście pisali w załączniku w wordzie lub innym programie, a nie bezpośrednio na poczcie.Gdyby ktoś wolał pisać na kartce to albo zeskanować, albo zrobić wyraźne zdjęcia.Chyba, że ktoś woli przepisywać.

Konkurs trwa do 14.01.2017 r. do godziny 13:00

Macie dużo czasu! Więc, do dzieła!

Na koniec piosenka "Fashion Victim"




Kolejny posty pod tym postem.









2 komentarze:

  1. Proszę, przedłuż termin, ja nie zdążę! Zaczęłam, ale nie mam weny! Plis, przedłuż o JEDEN DZIEŃ!

    OdpowiedzUsuń