Szukaj na tym blogu

poniedziałek, 22 sierpnia 2016

20 Faktów o Tecnie!

 Chciałabym was przeprosić że wczoraj nie pojawił się post.Nie miałam czasu.
No ale dobra koniec tych przeprosin.Przejdźmy do tematu posta.



Dostałam wyzwanie od Anastazji Snowel by napisać 20 faktów o Tecnie.
Oto one :

 1.Chłopakiem Tecny jest Timmy.












2.Rodzice naszej czarodziejki nazywają się : Magnatia i Electronio.

3.Tecna w 3 sezonie, gdy zamykała portal omegi na Androsie "w padła do niego". Sytuacja wydawała się beznadziejna, jednak Timmy się nie podał i czarodziejka technologii została uratowana.

4.W przemianie enchantix włosy Tecny rosną.


5.(Skoro jesteśmy przy enchantixie mała ciekawostka) Wróżka zdobyła swój enchantix jako 5.


6.Tecna w 6 sezonie zdobyła wraz z Musą przemianę bloomix.





7. Selkie naszej wróżki to Lithia.




8.Specjalna moc sirenix Tecny to : Aura Sirenix.




9. W 5 sezonie ( 21 odc) Tecna była umówiona z Timmy na randkę.





10. Magiczne zwierzę Tecny to flitter.




11. Urodziny czarodziejki to 16 grudnia!

12. W 21 odcinku 6 sezonu potwór wysłany przez Selinę zakochuje się w naszej wróżce i porywa ją do legendarium.



13. W odcinku 4 "Ksiega sirenix" sezonu 5 Tecna zmienia się w robota.Była to robota Trix, które rzuciły czar na jej telefon.


14. Bliźniaczą wróżką Tecny jest Digit.

15. W 5 sezonie "Klejnot Empatii" Tecna próbuje powstrzymać Layle przed dotknięciem bluszczu który obrastał tron. Przez czarodziejki zaczynają ze sobą walczyć.


16. Zaklęcie Tecny w Sophixie to : Nadrzędny porządek.

17. Najlepszą przyjaciółką Tecny jest Musa.






18. Życzenie sirenix czarodziejki technologi to : "Chce by inni mieszkańcy Zenithu połączyli się z innymi mieszkańcami świata magicznego wymiaru i zrozumieli że stanowimy jedności."



19.W 24 odcinku sezonu 6 nasza czarodziejka uruchomiła urządzenie, które "zniszczyło" zaklęcie wiedźm przez co stały się widoczne.

20. Tecna znalazła swoje czarodziejskie zwierzę w przeszłość Zenithu.



Woah mam nadzieje że dotrwaliście do końca posta,
Chcę też zapowiedzieć konkurs, który niebawem się pojawi.
Zostaje mi tylko życzyć miłego dnia!


1 komentarz:

  1. Ehm... cześć Karina! Słuchaj, jakbyś szukała adminek, to ja jestem czynna. Mój gmail:
    winx7blog@gmail.com

    Słuchaj, chciałabym tylko ci pomóc tutaj. Przecież wszystko można zmienić, prawda?
    Dzięki za zrozumienie. Przypominam: mój blog jak zawsze otwarty do chętnych do pisania! Chociaż, jak nie chcesz to nie zmuszam.

    OdpowiedzUsuń