Szukaj na tym blogu

środa, 31 sierpnia 2016

Losowanie!


(Zanim przejdziecie do tematu posta polecam posłuchać tą piosenkę, jest świetna :P "Love is all around". Oczywiście jeśli nie to zapraszam na du ^^(Pewnie ją znacie ale co tam :))



A więc jak większość wie zrobiłam losowanie.Pierwsze losowanie miało być 1 września.
Jednak mam wszystko zrobione, a rozdawanie  troszkę zajmuje a jak mi zabraknie?
Dlatego więc losowanie zaczynamy dziś!

Krótkie przypomnienie.

1. Losujecie raz. (Bardzo bym prosiła by każdy kto weźmie udział w zabawie losował raz. By nie było takich przypadków: Ktoś wylosował dedykacje a chce szablon i losuje 4 razy. proszee bądźmy uczciwi (:   )

2. Po losowaniu zgłaszacie się do mnie na gmail: karinafary@gmail.com

3.Gdy wylosujecie dostaniecie 3 propozycje danej rzeczy.  Przykład: Ktoś wylosuje plan lekcji, zgłasza się do mnie. Ja daje mu 3 propozycje (jeśli ktoś był pierwszy od niego w planach lekcji 2). Czyli np. Tecna, Bloom, Flora. Wy kolejny raz wybieracie sobie z którą z winx chcecie np. Tecną.
Uwaga! Nie pokazuje jak wyglądają plany lekcji. Dlatego nie ma pytań w stylu: Pokażesz jak wyglądają?

Jeśli nie zrozumieliście jakiegoś punktu to piszcie ja postaram się wam to jeszcze lepiej wytłumaczyć.

Losowania ->  Link

Losowanie trwa do jutro do godziny 20:00.

Mam nadzieje że dużo osób weźmie udział w losowaniu!

 Na koniec.



Jeszcze raz dziękuje ^^



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz