Szukaj na tym blogu

czwartek, 1 września 2016

Szkoła!:c

Przychodzi po wakacjach taki moment jak szkoła :/
Gdy nie mam czasu na rozwijanie pasji, a tym bardziej na pisaniu postów na blogu.
Gdyż nasz czas zabiera nauka i setki zadań domowych z każdego przedmiotu.
Mogę powiedzieć że zakończenie roku szkolnego wydaje mi się jakby było wczoraj.
Jedynie co nam pozostaje z pięknych wakacji to wspomnienia.
Niestety te wspomnienia nie wystarczają. :c
Mi na pewno nie wiem jak wam.
Jednak musimy się z tym pogodzić.
Ja mam to do tego że bardzo szybko mijają mi te chwile.
Rok szkolny w mgnieniu oka znika i potem są wakacje :).
Niestety chyba ten rok mi tak nie minie, cóż w końcu to ostatnia klasa gimnazjum?
Czekają mnie testy,bierzmowanie i inne rzeczy.
Mam nadzieje że wy macie lepsze gimnazja jak ja....

No ale dobra koniec tych smutków.
Szkoła była jest i będzie i nic na to nie poradzimy!!!
Wraz z nadchodzącą szkołą będzie malała ilość postów na blogu.
Będę się starała robić je w weekend i tylko publikować w dane dni.

Dlatego do zobaczenia! Do następnego posta!




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz