Szukaj na tym blogu

sobota, 29 października 2016

Nawaliłam + Trailer WOW!

Więc tak nawaliłam ;/
Na blogu nie było chyba od miesiąca ani jednego posta.Przepraszam ale ten napływ nauki.....Miałam czas, ale tak bardzo mi się nie chciało wejść.Nie wiem czy dam radę pisać na blogu, jednak dałam sobie jedną żelazną zasadę. Nie usunę bloga chodź by nie wiem co!
No ale przejdźmy może do pozytywnej części posta!
A więc (bosz wiem nie zaczyna się zdania od "a" albo od "więc")

Pojawił się trailer Spin-off!!!
Oto on:

Dla mnie to po prostu bomba!
Mniej więcej od 0:47 pojawia się piosenka Dreamix.
Wszystko pięknie fajnie, ale ja się pytam gdzie ten Dreamix!!!
Na końcu coś tam widać, ale proszę was!!!
Tyle zdjęć jest pokazanych a w trailerze zero...
Tak na koniec dwa screny :
Ahh czy Flora nie ma ślicznych włosów??
Tak się zastanawiam ile one mają lat? 28?
I nasza Blooma!


To tyle! Buziaki!

PS :Pojawi się nowy wygląd bloga!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz