Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 sierpnia 2016

Hej!







Witajcie. Jestem Ola, ale mówcie do mnie Chloe Earth, albo po prostu Chloe. Mam 10 lat i będę tutaj próbną adminką. Bardzo się cieszę, że mogę pomóc. Zawsze kochałam pomagać. Może kojarzycie mnie już z mojego bloga ,,Super Winx 007'', albo z ,,Uwierz mi winx club'' na którym też jestem na próbę. Moim hobby jest oczywiście blogowanie, rysowanie i pływanie. Moim znakiem zodiaku jest wodnik. Jeśli chodzi o włosy, to ze mnie jest klasyczna szatynka. Oczy bardziej brązowo-zielone. Jestem dobra z polskiego i z matematyki, więc w moich postach nie będzie błędów. Mam nadzieję, że się szybko zaprzyjaźnimy:) Jak byście mieli jakieś szczególne pytania, to piszcie na mój gmail: winx7blog@gmail.com, lub w komentarzu, a ja odpowiem. Przede wszystkim bardzo dziękuję Karinie, że mnie wybrała.. Papa:)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz