Szukaj na tym blogu

niedziela, 28 sierpnia 2016

Konkurs Na Adminkę.


Tak się zastanawiałam czy rozpocząć teraz konkurs na adminke czy później.
Blog w końcu bardzo krótko trwa, więc miałam(mam) dylemat.
Jednak postanowiłam zrobić.

Jeśli chcecie zostać adminem/adminką należy:

1.Napisać komentarz w którym musicie podać:

a)Pseudonim pod którym chcecie pisać.
b)Wiek
c)gmail/mail czy co tam macie.
d)Listę blogów na których jesteście.
e)Czemu chcecie tu pisać?
f)Zainteresowania.
g)Co jest waszą mocną stroną w blogowaniu?

Czas do składania podań do 28.08.2016 r.
Wybiorę 2 osoby, które będą pisać tu na stałe.
Ile wezmę na próbę?Nie wiem. tyle osób ile mi się spodoba :d
Dlatego każdy ma szansę!

A i zapomniałabym. Okres próbny trwa 2 tygodnie.




Nowe posty pod postem.

3 komentarze:

  1. 1.Jessy Flame
    2.13
    3. Jessika12120@gmail.com
    4. Zaufajmi_Winx Club...
    5.Fajny blog i wiesz co xd. Ale fajnie zw bede mogla ci pomoc i wg
    6.Rysowanie. pilka nozna tak jak i kazdy sport. Rower bloggowanie
    7.A to dalas pytanie. Lubie pomagac. Pisac posty i kocham robienie konkursow, lecz nie lubie robic nagrod xd

    OdpowiedzUsuń
  2. 1. Chloe Earth
    2. 10 xd. Ale są dobre strony, że często będę pisać, prawda?
    3. winx7blog@gmail.com
    4. Super Winx 007, Uwierz mi winx club
    5. Chcę ci tylko pomóc. Twój blog ma na razie niską popularność. Ale wszystko można zmienić, tak?
    6. Przede wszystkim pisanie, pływanie i rysowanie.
    7. Często piszę, piszę zrozumiale, kocham pomagać i przede wszystkim uwielbiam wszystkich blogowiczów stąd, z zaufaj mi winx, odlotowe winx i uwierz mi winx.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie nowe adminki :D
    Ze mnie nie blogowiczka więc się nie zgłosze

    OdpowiedzUsuń