Szukaj na tym blogu

niedziela, 4 września 2016

Mini poradniki #1



Cześć! Zostałam poproszona w komentarzu by zrobić Mini poradnik, w którym wytłumaczę jak zrobić nagłówek:



A więc zacznijmy od wyboru stylu.Każdy  nas ma różne upodobania,Może to być ciekawy nagłówek, którego nie ma na żadnym z blogów albo standardowy nagłówek.
Ja postanowiłam zrobić standardowy. (jeśli chcecie bardziej urozmaicony piszcie w komentarzach.)



Gdy mamy nasze czarodziejki na obrazie możemy zacząć robić nasz nagłówek.
Ja postanowiłam zamienić Bloom z Tecną miejscami:


Następnie klikamy w gumkę : "Eraser" , później klikamy w taki znaczek (sami zobaczycie) a na końcu ustawiamy przeźroczystość na 40, 30 lub 50.


W tym nagłówku pozbędę się nóg naszych bohaterek.Dlatego "przecieramy" nogi naszych czarodziejek w celu pozbycia się ich.



Mniej więcej uzyskacie taki efekt. Można zauważyć że troszkę przybliżyłam sobie winx.
Następnie dla lepszego efektu zrobimy sobie tak samo z końcówkami skrzydeł naszych czarodziejek.
Ustawienia zostawiamy takie same.


Oczywiście możecie ograniczyć ten efekt, ale to od was zależy.

Teraz moglibyśmy już dodać tylko logo winx club i wstawić na nasz blog.Ale ten nagłówek wydawał by się taki za prosty.Dlatego też zapraszam do dalszej część poradnika.

I w tej części łączymy wszystkie layers w jeden używając : Ctrl + E
Następnie całość kopiujemy i wklejamy na ten sam "obraz" na którym pracujemy.
Powinniśmy uzyskać taki efekt :

 Następnie klikamy w "Preserve Opacity"
Później klikamy w pencil i wybieramy czarny kolor i zamalowywujemy nasze winx z tyłu.
Następnie ustawiamy sobie " Opacity" na przeźroczystość ok. 50%.
Na koniec możemy dodać dodatki jak np. diamenciki lub dodać nieco białego pod nasze logo:

"Airbrush" dodałam blask pod diamentami. Diamentu którego użyłam to był ->Link

Nagłówek wygląda tak :
Mam nadzieje że nagłówek, który wykonałam wam się podoba i wasze nagłówki też będą świetne dzięki moim wskazówkom!


3 komentarze:

  1. Fajne. A małe pytanko:

    Gdzie można pobrać próbną wersję PTS?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj nie pamiętam gdzie ściągałam mojego pts. Ale wiem tyle że on jest darmowy jeśli dobrze poszukasz. Wpisz sobie w google : Paint Tool Sai 1.1.0

      Usuń