Szukaj na tym blogu

czwartek, 15 września 2016

Pożegnanie z wami?+ Arty WoW



Hej moi mili. Na wstępie chciałabym bardzo was przeprosić za moją nieobecność, ale miałam na głowie szkołę. Jeszcze ten mój blog, i w ogóle. Niestety, jestem prawie pewna że nie zostanę tu na stałe:( Jest to niestety raczej mało prawdopodobne. Dobra, kończę, Przejdźmy do artów WoW:

                                        Znalezione obrazy dla zapytania winx wow  

Ten art przedstawia najprawdopodobniej Bloom w stroju spin-off. Jak widzimy, jest on wykonany w fairy counture. Osobiście, bardzo przypadł mi do gustu, mimo że nie przepadam za Bloom. Moja ocena artu to 9/10.

                                          Znalezione obrazy dla zapytania winx wow 

Flora w stroju agentki w dodatku w 3d. Ale jej mina.... Ajajaj! Mogliście się postarać! Moja ocena: 9,5/10.
                                               Znalezione obrazy dla zapytania winx wow flora dreamix
A tutaj nasza Flora w Dreamix. Nie no, <3 te skrzydła!!! Moja ocena: 10/10!


A na koniec chcę was zaskoczyć; Dodam opening WoW!:

Mam nadzieję, że post się podobał. 
Niedługo będziemy musieli się pożegnać. 
Papa:(

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz